

Forberedelsesressourcer deles og rammesættes
Underviser deler 2-3 relevante tekster.
Underviser optager og deler en talking-head-video, der præsenterer forberedelsesmaterialerne med fokus på:
To til tre grunde for, hvorfor den pågældende litteratur er valgt
Peger på en til to centrale passager i teksterne ift. modulets mål eller metodens styrker

Studerende finder og læser tre forskellige skolestrategier
Vælg tre kommuner, og find enten kvalitetsrapport eller strategier for skoleområdet for hver af dem. Kig på det første afsnit (Forord, Indledning el.lign.).

Studerende analyserer og udveksler analyser
Individuelt svarer de studerende på spørgsmålene:
- Hvad er ligheder og forskelle? Fokusér på længde, opbygning, centrale ord.
Herefter går de samme to og to. De præsenterer på skift, hvad de har bemærket. De skal hæfte sig ved
ligheder og forskelle i deres analyser, og søge at besvare, hvorfor de
kan være kommet frem til noget forskelligt.