Professionsrettet Simulation - Pædagogiske formater

MENINGSFULDE PRAKSISKOBLINGER, ØGET AKTIVITETSNIVEAU OG MULTIMODAL UNDERVISNING PÅ DE PÆDAGOGISKE DIPLOMUDDANNELSER

Analyse af spørgsmål og svarkategorier i medbragte spørgeskemaer

3506389_document_file_page_pen_sheet_icon

Studerende skal finde og medbringe et spørgeskema, der har været anvendt i deres egen praksis

4022708_document_document list_file_page_paper_icon

To-tre relevante tekster deles med de studerende

 Del med de studerende relevant litteratur. Dette kan fx være nedenstående referencer.

6037163_chatting_dialogue_discuss_seo_talk_icon
3506389_document_file_page_pen_sheet_icon

Studerende går sammen i par og analyserer deres medbragte spørgeskemaer

I deres analyse fokuserer de på, om spørgsmålsformuleringerne er:

I deres analyse af svarkategorier fokuserer de på, om:

Derudover, diskutér, hvad rækkefølgen på spørgsmål betyder for de svar, der afgives.

(Spørgsmålene relaterer sig til kapitlet Hansen, N. H. M. (2011). Kunsten at konstruere spørgeskemaet. I: Spørgeskemaer i virkeligheden. Samfundslitteratur.)