Professionsrettet Simulation - Pædagogiske formater

MENINGSFULDE PRAKSISKOBLINGER, ØGET AKTIVITETSNIVEAU OG MULTIMODAL UNDERVISNING PÅ DE PÆDAGOGISKE DIPLOMUDDANNELSER

Refleksion over spørgeskemaers styrker og svagheder

3506389_document_file_page_pen_sheet_icon

Studerende har forinden udarbejdet et spørgeskema selv og gennemført dataindsamling i egen praksis

Se aktiviteten Operationalisering i spørgeskemaer med trivsel som case

3600025_camera_cinema_entertainment_film_movie_icon

Fælles refleksionsvideo over spørgeskemaerfaringer i egen praksis

Gruppevist laves der videooptagelser, hvor de studerende deler erfaringer af deres oplevelse med observation i egen praksis fra den asynkrone periode. Disse deles på fx en Padlet eller i en læringsplatform.

3506389_document_file_page_pen_sheet_icon

Kobling af metode til eksamensopgave og problemstilling

Individuel refleksionstid, hvor studerende i stikord skriver ned:

6037163_chatting_dialogue_discuss_seo_talk_icon

Peer-sparring på kobling af metode til eksamensopgave og problemstilling

Parvise præsentationer af overvejelser om sammenhæng mellem problemstilling og spørgeskemametode